loading...
دانلود نرم افزار | عکس های دیدنی | مطالب جالب | چیزها
admin بازدید : 299 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (2)

Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

admin بازدید : 356 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (1)

Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

 

admin بازدید : 1455 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Sleeping Dogs + کرک جدا SKiDROW

هر از چند گاهی یک بازی متفاوت در دنیای بازی سر و صدایی به پا میکند که این باز نوبت به بازی نام آشنای Sleeping Dogs میرسد که توانسته جنجال زیادی به پا کند. این بازی ساخته کمپانی مشهور SQUARE ENIX میباشد که همیشه با عنوان های بی نظیر خود همانند فاینال فانتزی توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. داستان این بازی در هنگ کنگ اتفاق می افتد و دارای همان سبک و گیم پلی مافیایی بازی GTA میباشد که اینبار حال و هوای یاکوزاهای ژاپنی را دارد. گرافیک بازی نیز بسیار بالا میباشد و میتوان گفت که شاهد زیباترین بازی اخیر میباشیم. این نسخه از بازی به همراه کرک معتبر و تست شده SKiDROW و همچنین به همراه آپدیت کامل و کرک شده v1.4 بازی در ادامه مطلب فابل دانلود خواهد بود.پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.

admin بازدید : 312 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

سرعت و هیجان را در دستان خود تجربه کنید. بازی Ducati Challenge v1.0.2 یکی از بهترین بازی های موتور سواری اندروید می باشد که بیشتر موتورهای رسمی ساخته ی شرکت دوکاتی را در خود دارد. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک عالی و خیره کننده، صدا گذاری عالی که صدای تک تک موتور های این شرکت ضبط شده و در داخل بازی قرار داده شده است، وجود جاده های مهیج و متفاوت، وجود مسابقات قهرمانی و امکان باز کردن موتور های جدید، رابط کاربری آسان و  کنترل راحت بازی اشاره کرد.

admin بازدید : 317 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

وقتی نورامیدی دردل کسی نباشد,وقتی ایمان از بین برود چیزی جز ظلمات و تاریکی همه چیز را در بر نمیگیرد.داشتان بازی Inquisitor بر میگردد به از دست دادن ایمان مردمی که جز پول و شهرت چیزی نمیخواستند..در سالهای دور مردمانی زندگی میکردند در رفاه و خوشی و با ایمان به خدا روزگار را سپری میکردند..اما با بالا رفتن درآمد و حوسرانی مردم خدایان فراموش شدند و کفر جایگزین شاکرین شد و نتیجه آن هرج و مرج و خون و خونریزی و اینجا بود که شیطان توانست به بیرون راه یابد و کشتار و خون راه بیندازد و دنیا را در تاریکی و طلمات فرو برد..حال شمایید که باید طلم و ستم را از بین ببرید و ایمان را به مردم بازگردانید تا بتوانید دوباره زندگی و آرامش را به دیگران بازگردانید. در ادامه می توانید نسخه ی SKIDROW اینب را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Inquisitor دانلود بازي استراتژيكي Inquisitor براي PC

admin بازدید : 286 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

The Walking Dead Episode 3: Long Road Ahead قسمت سوم از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

 

| به همراه دانلود قسمت سوم به صورت جداگانه |

 

The Walking Dead دانلود بازي The Walking Dead Episode 3: Long Road Ahead براي PC

admin بازدید : 282 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (0)

بر اساس شایعاتی که در طی چند وقت اخیر منتشر شده اند شماره بعدی از سری عنوان Call Of Duty:Modern Warfare به دست استودیو Neversoft ساخته خواهد شد؛یکی از کارکنان این استودیو این موضوع را تایید کرده است و اطلاعاتی درباره MW4 نیز منتشر کرده است.

.

.

چندی پیش خبری در اینترنت پخش شد مبنی بر در دست ساخت بودن MW4 به خصوص برای نسل بعد؛اما اکنون یکی از اعضای استودیو Neversoft اطلاعاتی از این بازی لو داده است.

admin بازدید : 229 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (0)

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

sleeping dogs pc cover small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

admin بازدید : 283 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

Hitman دانلود بازی Hitman Sniper Challenge

 

اکثر کسانیکه طرفدار بای های کامپیوتری بوده اند بدون شک شخصیت هیتمن که یک قاتل حرفه ایست را می شناسند. حال نسخه جدید بازی که HITMAN: ABSOLUTION نام دارد به زودی توسط دو کمپانی نام آشنای SQUARE ENIX و Eidos Interactive منتشر میشود. اما نسخه ای از این بازی به نام Hitman Sniper Challenge منتشر شده تا طرفداران با سبک و گیم پلی بازی بیشتر آشنا شده و در ضمن برای خرید نسخه اصلی بازی راغب تر شوند. این نسخه از بازی به صورت کرک شده و همچنین با قابلیت نصب آسان میباشد که گروه سیب دانلود آن را به رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: Core 2 Quad Q6400 2.13GHz / Phenom 9600B Quad-Core
RAM: 3GB / 4 GB Recommended
Graphics: 1GB GeForce GTX 260 / Radeon HD 6770
HDD Space: 2GB for Demo Version

admin بازدید : 255 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

Darksiders II7 دانلود بازی Darksiders II + کرک معتبر SKiDROW

نسخه اول بازی Darksiders با گیم پلی بسیار زیبای خود توانست خود را درمیان بسیاری از طرفداران بازی به یک بازی بی نظیر بدل کند. شما در این بازی نقش War یا همان جنگ یکی از ۴ برادر اسب سوار را دارید که قصد صلح دارند و میخواهند از جنگ آخرالزمان جلوگیری کرده و بشریت را نجات دهند. اما درست نقطه روبروی شما شیطان و دیگر نیروهای شیطانی قرار دارند که برای شما مزاحمت ایجاد میکنند. اما در نسخه دوم بازی که Darksiders II نام دارد شما نقش Death یا مرگ را ایفا میکنید که نسبت به War برادرش کار آزموده تر است و هدف اصلی او آزاد کردن War میباشد. همچنین در طول بازی درگیری هایی هم بین این دو برادر ایجاد میشود که داستان بازی را هیجان انگیزتر میکند. گرافیک بازی بسیار عالی میباشد و طراحی محیط و کاراکترها نیز بی بدیل است. این نسخه از بازی به همراه دو کرک از SKiDROW عرضه شده است و کسانی که با کرک اول مشکل دارند میتوانند کرک فیکس ورژن ۲ را نصب کرده و به آسانی بازی را نصب و اجرا کنند.گروه سایت چیزها به شما پیشنهاد میکند این بازی زیبا را از دست ندهید.

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: Any Quad-core AMD or Intel Processor
RAM: 2GB
GPU: Nvidia GeForce GTX 260 512MB Video Card or AMD equivalent
H.D.D: 20 GB – 10GB after Install

admin بازدید : 461 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

Spiderman دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی

 

بالاخره نسخه PC بازی The Amazing Spiderman منتشر شد.این نسخه از بازی تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه های قبلی خود کرده است که از جمله آن ها میتوان به پیشرفت گرافیکی بازی اشاره کرد که بسیار زیبا کار شده است. گیم پلی بازی هم کاملا عوض شده است. سبک مبارزات اسپایدرمن به کلی عوض شده و دشمنان نیز سرسخت تر و قوی تر شده اند و کشتن آنها نیازمند حوصله و تمرکز زیادی میباشد. این نسخه ازبازی به همراه کرک فیکس و معتبر SKiDROW و همچنین پچ تبدیل زبان روسی به انگلیسی از سایت سیب دانلود در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. آموزش نصب پچ تغییر زبان در ادامه مطلب.

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: Intel Core 2 Quad 2.4 Ghz or AMD Athlon II X4 2.6 Ghz
GPU: 512MB  Nvidia GeForce 285 GTX / AMD Radeon HD4830
RAM: 4 GB of Memory
H.D.D: 8GB + 500MB for swap file

 

admin بازدید : 299 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

Rigonauts دانلود بازی Rigonauts نسخه معتبر Unleashed

بازی Rigonauts یک مینی گیم زیبا میباشد که به تازگی برای PC عرضه شده است.شما در این بازی با استفاده از سازه هایی که Engient نام دارد میبایست یک ماشین جنگی بسازید و با استفاده از آن با دشمنان خود مبارزه کنید.همچنین بر روی این ماشین ها نیروهایی نیز وجود دارند که وظیفه تخریب ماشین آلات حریف را بر عهده دارند.این بازی کم حجم با ظاهر ساده خود، گیم پلی بسیار قوی درد و میتواند ساعت ها و حتی روزها شما را سرگرم کند. شما میتوانید نسخه Unleashed این بازی را با قابلیت نصب آسان از (سایت) چیز ها دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

سیستم موردنیاز

OS: WindowsXP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 2.4 GHz or better
Memory: 512 MB RAM
Hard Disk Space: 250 MB
Video Card: Any OpenGL 2.0 graphics card with 256MB+ video RAM

admin بازدید : 81 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2012 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۲ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۴٫۰ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2012 2nd demo cover دانلود پچ جديد بازي Pes 2012 با عنوان PESEdit 2012 Patch 4.0

admin بازدید : 106 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

 

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد . |

darksiders 2 دانلود بازي Darksiders II براي PC

آیتم های مختلف را می توان در این بازی با هم ترکیب کرد و چیزهای جدیدی به وجود آورد. حتی می توان قدرت های شخصیت بازی را به صورتی ارتقاء داد که او شخصیتی کاملاً جادویی داشته باشد و با اجرای جادوهای مختلف بازی را ادامه بدهد، یا او را به یک شمشیر باز حرفه ای تبدیل کرد. دونالد در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که سیستم های مختلف مبارزه ای در این بازی همگی بر اساس المان های نقش آفرینی طراحی شده اند. او می گوید: "ما در Vigil طرفداران سبک نقش آفرینی هستیم و اگر زمان و وقت کافی هم در اختیار داشتیم، می توانستیم این کار را با نسخه اول هم انجام دهیم. اما برای انجام این کار زمانی هم برای ترکیب درست سبک ها با هم می خواستیم.

admin بازدید : 98 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

المپیک ۲۰۱۲: جدول مدال ها

به روز شده:  10:13 گرينويچ - جمعه 27 ژوئيه 2012 - 06 مرداد 1391

کلیک این صفحه را به روز کنید

رتبه کشور       مجموع
1 ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا 41 26 27 94
2 چین چین 37 25 19 81
3 بریتانیا بریتانیا 26 15 18 59
4 روسیه روسیه 16 21 28 65
5 کره جنوبی کره جنوبی 13 7 7 27
6 آلمان آلمان 10 18 14 42
7 فرانسه فرانسه 9 9 12 30
8 مجارستان مجارستان 8 4 4 16
9 استرالیا استرالیا 7 14 10 31
10 ایتالیا ایتالیا 7 6 8 21
11 هلند هلند 6 5 8 19
12 قزاقستان قزاقستان 6 0 4 10
13 ژاپن ژاپن 5 14 16 35
14 نیوزیلند نیوزیلند 5 3 5 13
15 ایران ایران 4 5 1 10
16 اوکراین اوکراین 4 2 9 15
17 کره شمالی کره شمالی 4 0 2 6
18 بلاروس بلاروس 3 4 4 11
19 جامایکا جامایکا 3 4 3 10
20 کوبا کوبا 3 3 4 10
21 آفریقای جنوبی آفریقای جنوبی 3 1 1 5
22 اتیوپی اتیوپی 3 0 3 6
23 اسپانیا اسپانیا 2 9 3 14
24 رومانی رومانی 2 5 2 9
25 دانمارک دانمارک 2 4 3 9
26 جمهوری چک جمهوری چک 2 3 3 8
26 کنیا کنیا 2 3 3 8
28 برزیل برزیل 2 2 8 12
29 لهستان لهستان 2 2 6 10
30 ترکیه ترکیه 2 2 1 5
31 کرواسی کرواسی 2 1 1 4
32 سوئیس سوئیس 2 1 0 3
33 کانادا کانادا 1 5 12 18
34 کلمبیا کلمبیا 1 3 4 8
35 سوئد سوئد 1 3 3 7
36 گرجستان گرجستان 1 2 1 4
37 آرژانتین آرژانتین 1 1 2 4
37 لیتوانی لیتوانی 1 1 2 4
37 اسلوانی اسلوانی 1 1 2 4
40 نروژ نروژ 1 1 1 3
40 تونس تونس 1 1 1 3
42 جمهوری دومینیکن جمهوری دومینیکن 1 1 0 2
43 ایرلند ایرلند 1 0 3 4
44 لتونی لتونی 1 0 1 2
45 الجزیره الجزیره 1 0 0 1
45 باهاما باهاما 1 0 0 1
45 گرانادا گرانادا 1 0 0 1
45 ونزوئلا ونزوئلا 1 0 0 1
49 مکزیک مکزیک 0 3 2 5
50 آذربایجان آذربایجان 0 2 5 7
51 مصر مصر 0 2 0 2
52 مغولستان مغولستان 0 1 3 4
52 هند هند 0 1 3 4
52 اسلواکی اسلواکی 0 1 3 4
55 بلژیک بلژیک 0 1 2 3
55 ارمنستان ارمنستان 0 1 2 3
57 تایلند تایلند 0 1 1 2
57 چین تایپه چین تایپه 0 1 1 2
57 صربستان صربستان 0 1 1 2
57 مالزی مالزی 0 1 1 2
57 استونی استونی 0 1 1 2
57 بلغارستان بلغارستان 0 1 1 2
57 اندونزی اندونزی 0 1 1 2
64 گواتمالا گواتمالا 0 1 0 1
64 فنلاند فنلاند 0 1 0 1
64 قبرس قبرس 0 1 0 1
64 بوتسوانا بوتسوانا 0 1 0 1
64 پرتغال پرتغال 0 1 0 1
69 ازبکستان ازبکستان 0 0 3 3
70 مولدووا مولدووا 0 0 2 2
70 سنگاپور سنگاپور 0 0 2 2
70 ترینیداد و توباگو ترینیداد و توباگو 0 0 2 2
70 قطر قطر 0 0 2 2
70 یونان یونان 0 0 2 2
75 هنگ کنگ هنگ کنگ 0 0 1 1
75 بحرین بحرین 0 0 1 1
75 مراکش مراکش 0 0 1 1
75 عربستان سعودی عربستان سعودی 0 0 1 1
75 کویت کویت 0 0 1 1
75 پورتوریکو پورتوریکو 0 0 1 1
75 افغانستان افغانستان 0 0 1 1
75 تاجیکستان تاجیکستان 0 0 1 1
 

 

admin بازدید : 92 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

 

صادق سعیدگودرزی در دیدار پایانی وزن ۷۴ کیلوگرم در برابر جوردن باروس شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وقت اول بازی حریف آمریکایی توانست با زیر گیری به موقع یک امتیاز گودرزی را خاک کند، وقت اول کشتی با همین نتیجه به پایان رسید. در وقت دوم نیز جوردن باروس مانند وقت نخست با زیرگیری توانست یک امتیاز دیگر از نماینده ایران بگیرد تا کشتی با نتیجه دو بر صفر به سود او به پایان برسد.

دارنده مدال نقره المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم پس از باخت برابر حریف آمریکایی در گفتگویی، عملکرد جوردن باروس را بهتر ارزیابی کرد. او گفته است:" برابر کشتی‌گیر آمریکایی هم خیلی تلاش کردم تا برنده شوم اما فکر می‌کنم حریفم بهتر بود و در نهایت برنده شد."

صادق گودرزی پیش از این، کریل ترزیف از بلغارستان، سوسلان تگیف ازبک، و گابور هاتوس از مجارستان را شکست داده بود و به دیدار فینال راه پیدا کرده بود.

فردا در روز دوم کشتی آزاد المپیک، سعید اسماعیل پور در ۶۰ کیلوگرم، احسان لشگری در ۸۴ کیلوگرم، قاسم کمیلی در ۱۲۰ کیلوگرم به دیدار حریفان خود خواهند رفت.

admin بازدید : 143 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

رونمایی از نخستین طرح چادر مانتو

خبر گزاری مهر : مراسم رونمایی از نخستین طرح چادر و مانتو بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عصر شنبه با حضور حمید شاه آبادی معاون فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای امام خمینی برگزار شد

admin بازدید : 102 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

ژل افزایش دهنده قد

افزایش قد 1 الی 5 سانتی متری در عرض چند ثانیه توسط Betall

بدون کوچکترین عوارض

آیا از كوتاهی قد خود در خیابان، مراسم ها یا محل کار خود رنج میبرید؟

افزایش قد شما بوسیله کفی افزایش قد

بطور نامرئی قد بلند شوید و لذت ببرید ...

برای اولین بار در ایران

قیمت : 16800 تومان

 

ادامه ی توضیحات را بخوانید . . .

 

admin بازدید : 80 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

امروز آخرین فرصت برای علی فتح الله زاده است تا پول رضایتنامه جواد را بپردازد.


به گزارش خبرآنلاین ؛ علی فتح الله زاده که تازه بامداد امروز از مالزی برگشته با بحرانی جدید روبرو شده است ، چک های پاس نشده مدیر آبی ها که مهمترین شان را جواد نکونام در دست دارد ، سبب شده تا نکونام در یک قدمی جدایی از استقلال قرار بگیرد. نکونام که رقمی نزدیک به یک میلیون یورو را استقلالی ها باید برای رضایتنامه اش بپردازند ، یک هفته ای هست که منتظر فتح الله زاده مانده. کاپیتان تیم ملی که به دلیل مسائل خانوادگی اصرار دارد فوتبالش را در تهران ادامه دهد ، از بچگی استقلالی بوده ، این را نه فقط علی فتح الله زاده که امیر قلعه نویی هم به رسانه ها گفته بود:« منتظریم آقا جواد که هم خودش و هم پدر بزرگوارش استقلالی هستند ، به تیم بیایند.»

 

admin بازدید : 123 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

این نقاشی های سه بعدی جالب و دیدنی توسط هنرمند خلاق گرگوری یوکلاید که یک نقاش و معلم هنرمند آمریکایی در ایالت مینه سوتا، آمریکا می باشد، طراحی شده اند.این آثار هنری در حقیقت تلفیقی از نقاشی و مجسمه سازی محسوب می شوند. این هنرمند خلاق بیشتر کارهایش را با الهام از طبیعت و حیات وحش خلق کرده است، مثلا در این تابلوی هنری آبشاری سه بعدی را که در یک رود کاغذی و دست ساز جریان می یابد به تصویر کشیده است.او با استفاده از آکریلیک و مواد دیگر از قبیل فوم، خزه، مخروط کاج و خاک نقاشی هایی را که دارای بافت هستند ایجاد کرده است.یوکلاید تا کنون جوایز زیادی را در یافت کرده است؛ جایزه ی کالج هنر و طراحی مینیاپولیس و دو جایزه ی بهترین هنرمند ایالت مینه سوتا از جمله ی آن ها می باشند

 

 

admin بازدید : 76 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

"كاخ نمك" نام هتلي در بوليوي است كه تمام اجزاي آن حتي ديوارها و مبلمان آن كاملا از نمك ساخته شده است.

 

1hotel1 1

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري تلگراف؛ اين هتل در بزرگترين دشت هاي نمكي جهان به مساحت 10000 كيلومتر مربع واقع شده است.

admin بازدید : 333 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

زشت ترین موبایل های دنیا

مشرق : در میان ایده ها و طراحی هایی که برای گوشی های تلفن همراه هر ساله ارائه می شود برخی بسیار عجیب هستند و همچنین برخی دیگر نیز در بازار شکست های سنگینی متحمل می شوند. در ادامه به برخی از گوشی هایی که به عنوان زشت ترین گوشی در دنیا شناخته می شدند اشاره می کنیم.

admin بازدید : 257 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

زن انگلیسی تنها چند ماه پس از به دنیا آوردن دو قلوهایش، دوازدهمین فرزندش را باردار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، «تانیا» 37 ساله که فرزند دوازدهمش را چهار ماهه باردار است، قصد ندارد برای نگهداری از آنان از کسی کمک مالی دریافت کند. همچنین تاکنون نگهداری هیچ کدام از فرزندانش را به پرستار نسپرده است. 

 

بزرگترین فرزند خانواده 19 سال دارد

 

admin بازدید : 396 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی محبوب و زیبا FIFA 13 برای موبایل با فرمت جاوا


یکی از محبوب ترین و در عین حال قدیمی ترین سری از بازی های رایانه ای که چند سالی است به عنوان بهترین بازی ورزشی جهان شناخته می شود EA FIFA نام دارد. FIFA که محصول شرکت EA جدی ترین رقیب PES محسوب می شود. نسخه 2013 از این بازی جذاب در همان پیش نمایش توانست تمامی جوایز را درو کند و تمامی مجلات و کارشناسان و منتقدان اعلام کردند که FIFA 13 جز بهترین بازی های ورزشی بوده که تا به حال عرضه شده است. نسخه جاوای این بازی که قابل نصب بر روی تمامی گوشی های موجود در بازار می باشد.

admin بازدید : 182 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)
 

حضرت آیت الله جوادی آملی در نوشتاری ضمن  اشاره به جایگاه و  ارزش نیمه شعبان  آورده  اند : حضرت ولی عصر(عج) و آخرین حجّت الهی که خیر اهل الارض زمان ماست، در سحرگاه نیمه شعبان سال ۲۵۵ (ه. ق) چشم به جهان گشودند و این شب مبارک که میلاد موفور السرور آن حضرت است، احتمال دارد شب قدر نیز باشد، همان‏گونه که به برخی اعمال لیالی قدر در این شب نیز سفارش گردیده است. 2

admin بازدید : 77 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)
 

لیتا کاپیلوت نقاش سرشناس اسپانیایی در جدیدترین نمایشگاه خود، تعدادی تابلو که در آن زنان حجاب بر سر دارند را به نمایش گذاشت.
هدف او از این کار دفاع از حق زنان مسلمان در اروپا برای پوشش حجاب بوده است. وی حجاب را در چارچوب “آزادی های دینی” دانسته از همین رو به زنان مسلمان این حق را می دهد که از هر نوع پوششی که تمایل دارند در کشورهای اروپایی استفاده کنند.
گفتنی است لیتا کاپیلوت از تاریخ پنجم تا ۳۰ ماه جاری میلادی نیز نمایشگاهی از تابلوهای خود را در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برپا کرده است.
قابل ذکر است لیتا کاپیلوت متولد ۱۹۶۱ است و از سنین کودکی والدین خود را از دست داد و یتیم شد. او سال ها کودک خیابانی بوده و در محله های اعیان نشین در شهر “بارسلونا” زندگی می کرد.
وی طی اظهاراتی درباره نقاشی های جدید خود گفت: «من مطالعاتی در مورد زنان شرقی داشته ام. به اعتقاد بنده آنان حق دارند از هرگونه پوششی که مایلند استفاده کنند حتی حجاب. کسی نباید آنان را منع کند زیرا مخالفت با آنان مخالفت با “آزادی دینی” است.»
او در ادامه افزود: «یکی از دلایلی که به کشیدن این نقاشی ها روی آوردم، مخالفت برخی کشورهای اروپایی با “حجاب” بوده از همین رو پس از اینکه ساعت های طولانی با برخی زنان مسلمان در مورد علت پوشیدن حجاب صحبت کردم و نظر آنان را منطقی دیدم، تصمیم گرفتم چنین نقاشی هایی را ترسیم کنم.»

admin بازدید : 71 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

نمایش مشخصات سخت افزار با نرم افزار Speccy v1.15.309
همان طور که می دانید اندازه گیری این دما و فهمیدن جزئیات کامل سخت افزارها کاری بسیار دشوار و تا حدودی غیر ممکن به شمار می آید. اما اکنون نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما تهیه نموده ایم که با استفاده از آن می توانید مشخصات دقیق سخت افزارهای سیستم خود را شناسایی کرده و دمای دقیق آن ها را نیز مشخص نمایید. Speccy که توسط شرکت Piriform منتشر شده و قادر است تا مشخصات دقیق سخت افزارهای سیستم شما همچون CPU، Motherboard، RAM ،Hard Disk، Graphic Card، CD-DVD Drives و Audio Card  و ... را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار داده و دمای دقیق آن ها را نیز برای شما به نمایش در آورد که این قابلیت می تواند قابلیتی بسیار مفید و کاربردی برای بسیاری از کاربران به شمار رود.

تعداد صفحات : 59

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 08 تير 1392
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • جمعه 23 تير 1391
  • پنجشنبه 22 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • شنبه 10 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • يکشنبه 04 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • چهارشنبه 17 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • دوشنبه 15 خرداد 1391
  • سه شنبه 2 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • يکشنبه 31 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 11 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 10 ارديبهشت 1391
  • شنبه 09 ارديبهشت 1391
  • جمعه 08 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 07 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 05 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 04 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 4 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • جمعه 01 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 31 فروردين 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • شنبه 26 فروردين 1391
  • جمعه 25 فروردين 1391
  • پنجشنبه 24 فروردين 1391
  • چهارشنبه 23 فروردين 1391
  • سه شنبه 22 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • شنبه 19 فروردين 1391
  • جمعه 18 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • سه شنبه 15 فروردين 1391
  • دوشنبه 14 فروردين 1391
  • يکشنبه 13 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • جمعه 11 فروردين 1391
  • پنجشنبه 10 فروردين 1391
  • چهارشنبه 9 فروردين 1391
  • سه شنبه 8 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • پنجشنبه 10 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • چهارشنبه 9 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • چهارشنبه 2 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • شنبه 29 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • چهارشنبه 26 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • يکشنبه 22 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • جمعه 20 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • پنجشنبه 19 بهمن 1390
  • چهارشنبه 19 بهمن 1390
  • سه شنبه 18 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • چهارشنبه 12 بهمن 1390
  • چهارشنبه 11 بهمن 1390
  • سه شنبه 11 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • شنبه 8 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • سه شنبه 4 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • جمعه 29 دی 1390
  • پنجشنبه 29 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • سه شنبه 27 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • پنجشنبه 22 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 20 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • شنبه 17 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • چهارشنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 12 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • جمعه 9 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • پنجشنبه 7 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • دوشنبه 5 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • شنبه 2 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • پنجشنبه 1 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • چهارشنبه 29 آذر 1390
  • سه شنبه 29 آذر 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • شنبه 26 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • پنجشنبه 24 آذر 1390
  • چهارشنبه 23 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • دوشنبه 21 آذر 1390
  • يکشنبه 20 آذر 1390
  • شنبه 19 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • پنجشنبه 16 آذر 1390
  • چهارشنبه 16 آذر 1390
  • سه شنبه 15 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • پنجشنبه 10 آذر 1390
  • چهارشنبه 9 آذر 1390
  • سه شنبه 8 آذر 1390
  • دوشنبه 7 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • جمعه 4 آذر 1390
  • پنجشنبه 3 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • سه شنبه 1 آذر 1390
  • دوشنبه 30 آبان 1390
  • يکشنبه 29 آبان 1390
  • شنبه 28 آبان 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • دوشنبه 23 آبان 1390
  • يکشنبه 22 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • جمعه 20 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • پنجشنبه 18 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • سه شنبه 17 آبان 1390
  • دوشنبه 16 آبان 1390
  • سه شنبه 16 آبان 1390
  • يکشنبه 15 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • پنجشنبه 12 آبان 1390
  • چهارشنبه 11 آبان 1390
  • سه شنبه 10 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • شنبه 7 آبان 1390
  • شنبه 6 آبان 1390
  • جمعه 6 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 4 آبان 1390
  • سه شنبه 03 آبان 1390
  • سه شنبه 3 آبان 1390
  • دوشنبه 2 آبان 1390
  • يکشنبه 1 آبان 1390
  • شنبه 30 مهر 1390
  • شنبه 29 مهر 1390
  • جمعه 29 مهر 1390
  • پنجشنبه 28 مهر 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • سه شنبه 26 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • جمعه 22 مهر 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • شنبه 8 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • جمعه 7 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 5 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • سه شنبه 4 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • دوشنبه 3 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • جمعه 31 شهريور 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • يکشنبه 26 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • سه شنبه 22 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • شنبه 18 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2325
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 354
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,634
  • بازدید ماه : 10,211
  • بازدید سال : 51,985
  • بازدید کلی : 543,521
  • کدهای اختصاصی